LONDONE DIRECTION 2 : Pardon bu fazla tesadüf

Nicole anlatıyor:

 Ekin ve Ayla oradan ayrıldıktan sonra Rylee ve Bridget'e döndüm

Ben: Tamam şimdi kızlar hakkında gerçek görüşlerinizi alalım. Hadi Rylee sen altsınıftakilerle takılmazsın.

Rylee: Gerçek görüşlerim mi ? Bu kızlar bir harika. Altsınıfsa nolmuş ? Kızlar çok hoş ve ağırbaşlı. Aslında en iyi arkadaşım bile olabilirler.

Hafifçe göz devirip sandalyemi Bridget'e çevirip ona bakmaya başladım. Kaşlarımı kaldırıp sırıtıyordum.

Bridget: Nee ?!

Ben: Görüşlerin ?

Bridget : Nicole sen bu kızları sevmedin mi ?

Ben: Nerden çıktı o ?

Bridget : Çünkü en ufak hakaretimizde patlıcak gibisin ama biliyor musun ? Ekin ve Ayla harika ve Rylee'nin aksine en iyi arkadaşlarım çoktan listesine yazdım onları. Bilmiyorum ama cidden garip bir şekilde onlara güvenebileceğimi biliyorum. Arkadaşım arkamdan iş çeviren bir zengin züppe olucağına güvenebileceğim bir altsınıf olsun daha iyi.

Ben: Gel bir de döv bridget !

Rylee: Yeter ! Bridget haklı ve konuşma bitti. Nokta.

Ben : Ben gidiyorum.

Rylee: Noldu şimdi ?

Ben: Zaten hep ben haksız değil mi Rylee !

Rylee: Ben onu demeye çalışmadım Nicole.

Ben: Ve bende Ekin ve Aylayı sevdim sadece sizde sevdiniz mi diye merak etmiştim ama siz hemen beni aşağılamaya aldığınız için !

Rylee ve Bridget birbirine bakıp sırıttılar ve bu bakışlardan sonra asla iyi bir şey olmazdı.

Rylee ve Bridget: Owww Nicole '' deyip bana kocaman sarıldılar.

Ben: Tamam tamam uzatmayın karizma çizildi. '' dediğimde ikiside gülmeye başladı. 

Ben: Tamam ama cidden gitmem lazım 

Rylee : Tamam by bayb :)

Gülüp dışarı çıktım ve kafenin önünde duran şöförle arabayı eve yolladım. Öylece yürüyordum. Bizim okulun kızlarının takıldığı yerlere yaklaştıkça 10 adımda bir selam vermem gerekiyordu. Artık selam demekten sıkıldım ve kendimi yolun karşısına attım ama neden karşıya geçtiğimi hatırlamıyordum ? Neden heryer karanlık ? Neden telaşlı insan sesleri duyuyordum ? Hafifçe gözlerimi araladım ama gökyüzü yerine telaşlı bir çift yeşil göz gördüm. Sanırım gözleri dolmuştu. 

Genç : Beni duyuyor musun ?

Konuşamıyordum ve o yüzden sadece kafamı sallamakla yetindim.

Genç: Hastahaneye gidiyoruz

Ben: Ha - öksürdüm - Hayır.

Genç: Kafanı vurdun ve saçmalıyorsun.

Ben: İstemiyorum

Genç bir yüzüme bir de kafama baktı ve arabaya yürümeye devam etti.

Ben: Kafamda bir şey mi var ?

Genç: ...

Elimi kafama koyup elime baktım ama bu elimdeki kırmızı şey ... HAYIR ! hayır hayır ! Kanamıyor değil mi ?

Hayır sadece boya .

Ben: Başım kanamıyor değil mi ? '' endişeli gözlerle ona baktım.

Genç: canın yanıyor mu ?

Ben: Hayır.

Genç : Bak cidden özür dilerim. Ne diyorum özür bunu düzeltmez.

Ben: Kendini suçlama.

Genç: Geldik.

Ne olduğunu anlamadan kendimi sedyede buldum.

Genç: Arayabileceğimiz birileri var mı ?

Ben: Rylee ve Bridget. Telefonumda bulabilirsin

Genç: Tamam

Ben: Kabalık olmsından korkup soramadım ama seni tanıyor muyum ?

Genç: Genelde insanlar beni tanır

Ben: Tanınması gereken biri misin ?

Genç: Harry ben.

Ben: Tanıdık gelmedi

Harry: harry styles

Ben: Hayır çıkaramadım.

Harry: Bay Kıvırcık '' dedi ve kafasını sallayıp buklelerini gösterdi.

Ben: (güldüm) Hayır tanımıyorum ama ben de Nicole, Nicole Boren.

Harry. Tuhaf ama ben seni tanıyorum sanıyorum.

Ben: Nasıl ?

Harry: Sen şu voleybolcu değil msin ? Mark'ın arkadaşı.

Ben: Mark. aa evet şu parti orda tanıştırmıştı değil mi ?

Harry: Eeeeevet.

Ben: Bende diyorum tanıyorum ama 

Harry: Aslında başka biryerden tanımanı beklerdim.

Ben: Nerden ?

Birden şarkı söylemeye başladı. Ve şarkı bitince gamzeleriyle sırıtmaya bşladı.

Ben: Bridget'in telefon zilindeki çocuğun sesi gibi. Adı şeydi sanırım. Hadi canım . Sen Harry Styles'sın.

Harry: Merhaba Nicole Boren

Ben: Sence onca kişi arasında bana çarpman biraz fazla tesadüf değil mi ?

Harry: Evet öyle.

Ben onunla konuşurken pansumanım bile yapılmıştı ve birden içeri Rylee,Bridget,Ayla ve Ekin girmişti.

Aynı anda hepsi : Nicol

Rylee: Seni 5 dk yanlız bırakıyorum ve araba çarpıyor

Ayla: İyi misin ?

Bridget: Bir dakika sana Harry Styles mı çarptı ?!

 

 

 

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !